Wednesday 17 August 2011

Adik-adik Ku Sayang ;)

1st time dlm hdup aku, aku pergi kt 1 tempat ni. Sblum ni bkn xnk. Just x berpeluang je.. Under Kelab Prostar Uitm Arau, Perlis, aku n kwn2 g mlwt Rumah Kebajikan Hembusan Kasih (Ank yatim dn fakir miskin). Ktorang dtg sni dgn tujuan nk gtong royong, mengenali mrk, berkomunikasi dgn mrk, membantu mrk.. Wlaupn pd mula2 ny setibanya aku kt sni aku agk blur2 skit.. Tp actually aku enjoy for the whole day =) Okay, here we come.. Ni pintu masuk rumah tu


 Ha, yg no 24 tu anak masnu =)


okay, kite salam2 dulu ye? =) hehe



Okay, Penjaga bdk2 ni nama die Kak Ida.. Die smbut kdtgn ktorang dgn pnuh mesra =) Peramah org nye..
Die bg sdkit pgnalan tntg rumah ni, ltr blkg ap smua.. Then ktorang pn mula lah bekerja.. Tugas aku? okay, kne ptg rumput -,- aku mmg reti pon... 2 psl la yg rumput2 tu jd tobek sne sini. hehehe.

Amamcam? Ade skill x? haha



Okay, hbs ptg rumput aku rest jap. penat pulak. panas tahu? hehe. Ni sbnr ny kje Aifat. Tp aku sje gnti die jp. ngeeee. Kay, nxt aku g blkg rumah, tlg tebang pokok petai yg agk menyemak kt blkg rumah tu.

Tuu diaaaa aiihhh, nmpk skit cm bkrja an? hehehe





Haha, x le bla je :D ok. penat, rehat dlu bole? ktorang lepak dlm, baring2.. hehe. sekati je ktorang ni, wat cm ruma sndri pulak :D hehe. Rasany, ktorang rehat lg lma dari wat kje :P hehehe. Agk2 cm da ptg skit tu, bdk2 laki smpai dari asrama dorang, Welcome boys ;) 

Comel je adik ni syum :)

Basikal rosak eh dik? hehe


Lpas da lyn karenah bdk2 yg x kurang nakal ny ni, ktorang pn rehat lg. hahaha, rehat je kje :D
Klau dh rehat tu ap lg an? mst la kje nk snap picture je... hehe

Ni azim, kami kwn baik. Kbai..


K, job terakhir kami... Buat lukisan kt pintu msuk rumah ni. Bkn aku yg buat, aku cme tlg tgk je. hehe. x reti mehh :P Tp lawa an dorang buat? ada bakat lahh







Okay, da ptg da ni, tggu nk berbuka je.. Maka setibanya msuk wktu mgrib, ktorang pn jamah la mknan yg d'msk oleh ahli2 wanita Kelab Prostar. Not bad r, cme smbal die agk myakitkn perot.. Aym msk merah, mmg sdp la an ;D Hbs mkn ktorang solat ap smua... Dh nk pgkjung program da ni... Aku decide, b4 balik tu nk plih slh sorang dri mrka ni jd adik sy. Wlaupn rse ny pasni susa da nk jmpe, atau mgkin x jmp2 dah.. hehe




Ok, ktorang nak balik dah ni.. Wlaupn almost 12 jm kt sni, x rsa lama pn kn kn? Sbb ape..? sbb aku enjoy spnjg ad kt sni =) Wahhh, penat, sempot... Daaaa

No comments:

Post a Comment